Analiza, care este publicată în Journal of Dental Education (link direct analiză), a inclus 7 studii.
Studiile au indicat faptul că sesiunile de întrebări și răspunsuri în timp real, realizate folosind Twitter, funcționează bine într-un cadru educațional.
De asemenea, interacțiunile semi-anonime de pe Twitter pot fi benefice pentru studenții care nu doresc să vorbească în fața colegilor lor.
De asemenea, platforma de socializare poate face prelegerile mai atrăgătoare și poate fi folosită pentru a pune întrebări care evaluează înțelegerea elevilor.
Cercetătorii au menționat că există bariere semnificative în calea utilizării Twitter în educația dentară, inclusiv confidențialitatea și preocupările legate de profesionalism.
„Trăim într-o lume dinamică în care utilizarea rețelelor sociale precum Twitter a devenit parte a vieții noastre de zi cu zi. Este uimitor faptul că mulți stomatologi și studenți dentiști din întreaga lume folosesc Twitter ca o platformă live în discutarea cazurilor clinice și pentru schimbul de știri, cunoștințe și experiențe ”, a declarat autorul principal dr Omar Kujan, De la Universitatea din Western Australia.
„Studiul nostru este primul care strânge dovezile actuale referitoare la utilizarea Twitter în educația dentară. Descoperirile noastre au susținut potențialul Twitter ca instrument de învățare util în educația dentară, dar au existat unele bariere. Cercetările viitoare ar ajuta la rafinarea utilizării Twitter și la îmbunătățirea eficacității sale în educația dentară”, a mai arătat acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.