Invitată la dezbaterea ”Testarea COVID în România, la un an de la debutul pandemiei”, Simona Constantinescu, director general Ana Hotels, a afirmat că industria Horeca este cea mai afectată din cauza restricțiilor impuse în contextul pandemiei.
”Încă suntem în așteptarea unor măsuri de sprijin din partea statului pentru a supraviețui. Foarte multe dintre afaceri chiar nu vor trece peste această pandemie, din păcate. Ceea ce pe noi încă ne ține într-o continuă alertă, suntem într-o continuă luptă de a menține angajații și de a nu da oameni afară, în a menține afacerile cu respectarea restricțiilor impuse. Sigur că ne-am dori să punem treptat să dăm drumul la activitate, astfel încât să ne revenim și să începem să avem venituri.
Sunt convinsă că și clienții noștri își doresc să poată circula fără restricții atât în țară, cât și în străinătate, dar ceea ce depinde de noi am făcut. Am testat încă de la momentul în care s-a putut face acest lucru cu teste PCR pentru că la început nu a fost posibil să se testeze decât în centrele autorizate și prin apelarea DSP-ului, dar din iunie, de când s-a putut, noi am testat angajații. La revenirea din șomaj tehnic noi am testat angajații tocmai pentru a restrânge posibilitatea de a se răspândi virusul în echipele noastre, și implicit în rândul clienților.
În perioada estivală, când era deschis sezonul pe litoral, noi am funcționat, dar cu respectarea tuturor restricțiilor și pentru a ne asigura că angajații sunt în siguranță și clienții am făcut testare, ceea ce a costat. Și facem în continuare testare tocmai pentru că am văzut că funcționează, se limitează foarte mult posibilitatea răspândirii”, a declarat Simona Constantinescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.