Un medic de familie din Teleorman descrie pe Facebook întâmplarea prin care trece un pacient de-al său:
”Am un pacient care și-a pierdut cardul în prag de pandemie. A venit să-mi spună. L-am îndrumat la Casa de Asigurări. Doar că a început starea de urgență, a apărut interdicția părăsirii localității...A dat telefon la Casă și i-au spus să trimită toate documentele pe mail și să plătească online. N-are nici mail, nici posibilitate de plată online. A reușit, însă să trimită și așteapta adeverința înlocuitoare de card. Și așteaptă... Astăzi a telefonat iar la Casă și i-au spus că nu au primit nimic, nici cerere, nici bani (le-a trimis și copie a chitanței cu care a plătit contravaloarea cardului) și că să mai trimită odată. Șiii...că cel mai bine ar fi să se ducă la medicul de familie și să-i scoată cererea de pe site-ul Casei, să-i scaneze buletinul, chitanța cu care a plătit și să le trimită el, medicul de familie, la Casă!!!
CHIAR AȘA???!!!
Hei, Casa de Asigurări Teleorman, CHIAR AȘA?! Păi, voi ați încheiat contract cu mine pentru furnizare de servicii medicale în asistența medicală primară, nu de furnizare de servicii de secretariat-curierat! Că nu mă respectați pe mine, ca om, mă interesează foarte puțin spre deloc! DAR RESPECTAȚI-MI PROFESIA! RESPECTAȚI-MI MUNCA!”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.