Raed Arafat, șeful DSU, consideră că este nevoie de ”o campanie de comunicare de durată medie, lungă, ca să explice toate aceste măsuri”. Însă, cum ”oricând vin „experții” care nu știu nimic despre domeniu și ți-o demontează în două secunde la o televiziune și nu mai ai nimic de comentat acolo” trebuie intensificate campaniile de comunicare, crede șeful DSU.
”Ca să ajungi să huidui salvatorii, cei de care ai nevoie sau cineva din familia ta are nevoie e prea de tot deja și asta din nou este campania de dezinformare, de manipulare și de a arăta cu degetul. Dacă stăm tot anul trecut să vedem ce s-a întâmplat și pe social media și în unele instanțe chiar pe mass-media, din păcate, am indus niște narative pe care e foarte greu să le schimbăm și oamenii au rămas cu niște idei. Vorbim de comunicare strategică, dar, în același timp, dacă vii cu ea și vorbești, pe partea cealaltă este luată, este bălmăjită, denaturată și lovit cu ea în toate părțile. Atunci clar că are probleme în continuare, indiferent ce campanie faci”, a declarat Raed Arafat, despre protestele anti-restricții, scrie DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.