„Astăzi, numărul pacienților care au fost abordați prin acel SMS a crescut. Începând de ieri am fost sunați de către pacienții noștri în legătură cu un SMS de la un număr din 4 cifre, prin care erau informați că sunt pozitivi la testul COVID-19”, a explicat Livia Gomes, directorul Centrului Medical Caraiman.
Ea spune că pacienții nu aveau cum primi de la Centru un astfel de SMS, pentru că procedura de informare este alta.
„O parte din cei care ne-au sunat au făcut, într-adevăr, testarea de COVID-19 în cadrul centrului, dar rezultatul l-au primit sub formă scrisă, confidențial, de la unul din angajații noștri, iar o parte din cei care au primit acel SMS erau pur și simplu pacienți care au venit în cadrul centrului pentru alte probleme medicale. În cursul zilei de ieri, am depus sesizare la organele competente, deja dosarul este predat către Poliție și va fi predat către cei de la DIICOT”, a mai arătat Livia Gomes.
Directorul spune că cel mai probabil baza de date a Centrului a fost spartă și că deocamdată nu s-a identificat sursa atacului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.