„Menționăm că începând cu luna februarie 2021 și până la data depunerii plângerilor, în mod abuziv și nelegal un număr de aproximativ 3.000 de pacienți nu au fost introduși de angajații DSPMB în aplicația CORONA FORMS, pacienții fiind raportați de către instituția noastră conform prevederilor legale.
Această acțiune nelegală a angajaților DSPMB a generat și generează o serie de efecte: raportarea eronată a numărului de persoane infectate cu SARS CoV-2, neinstituirea obligației de izolare pentru pacienții depistați pozitivi, punerea în imposibilitate a pacienților de a beneficia de concedii medicale, punerea în imposibilitate a pacienților de a beneficia de îngrijiri medicale, prejudicii grave de imagine ale Companiei noastre, etc", transmite conducerea OK Medical, conform DC News.
Plăngerea depusă de OK Medical, AICI.
Ce pot păți miile de pacienți testați pozitiv dar care n-au putut fi declarați, aflați pe DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.