Pe prima poziție se află categoria răceală, gripă și alergii, cu vânzări de 243,8 milioane de lei și o cotă de piață de 27,6% în T1 2018, față de 213,9 milioane de lei în volume de vânzări și cotă de piață de 27,4%, rezultate aferente T1 2017.
Aceasta este urmată de categoria Lifestyle OTC, cu vânzări de 175,9 milioane de lei, o creștere de aproximativ 7% față de aceeași perioada a anului trecut, când categoria a înregistrat vânzări de 163,7 milioane de lei. Totodată, categoria a înregistrat evoluții și la nivel de cotă de piață, unde se poate observa o ușoară scădere, de la 21% în T1 2017, la 19,9% în T1 2018.
Probleme intestinale pentru o cincime dintre bolnavi
Următoarele poziții în clasament sunt ocupate de categoria de produse cu indicație în afecțiunile gastrointestinale, cu vânzări de 160,6 milioane de lei și cotă de piață de 18,2%, categoria analgezice, cu 112,8 milioane de lei în volume de vânzări și 12,8% cotă de piață și categoria vitamine, minerale și suplimente, cu vânzări de 107,9 milioane de lei și 12,2% cotă de piață.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.