Difuzarea reclamelor pentru alimente și băuturi bogate în grăsimi, zahăr și sare la televizor în intervalul orar 21.00 – 5.30 ar reduce obezitatea la copii în Marea Britanie, susține un studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Cambridge.
”Măsurile care au potențialul de a reduce expunerea la publicitatea alimentară mai puțin sănătoasă la televizor ar putea aduce o contribuție semnificativă la reducerea obezității la copii. (…) Analiza noastră arată că introducerea unui interval orar privind publicitatea TV pentru alimente nesănătoase poate aduce o contribuție valoroasă la protejarea sănătății viitoare a tuturor copiilor din Marea Britanie și poate contribui la omogenizarea sănătății copiilor din medii mai puțin bogate”, susțin cercetătorii.
Studiul, AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.