Poșta Română se numără printre primele instituții care au avut de-aface, în mod direct, cu riscul noului coronavirus.
"A fost o perioadă provocatoare din multe puncte de vedere. Poșta Româna a fost una dintre primele instituții care a avut tangență cu ce se întâmpla la momentul respectiv în Asia. Noi având un volum foarte mare de trafic internațional care provenea din acea zonă, am fost nevoiți să implementăm, enorm de multe ori, primele măsuri de protecție, pentru angajații noștri și pentru clienții noștri", a explicat directorul general al instituției.
CEO-ul Poștei Române admite faptul că a fost un efort uriaș de găsire a unor soluții eficiente, în timp record, pentru a gestiona criza generată de pandemia de coronavirus.
"A fost o perioadă de provocare maximă, în care am încercat și, în continuare, acesta este obiectivul nostru principal, să asigurăm condițiile de siguranță sanitară pentru clienții noștri, dar mai ales pentru poștașii noștri, pentru că aceștia au fost în prima linie, pe toată această perioadă.
Ca măsuri punctuale, pe care a trebuit să le implementăm, poate, de multe ori, au fost radicale, dar au fost menite să preîntâmpine această situație de incertitudine. A trebuit să echipăm toți poștașii cu echipamente de protecție, fie că vorbim de măști, fie că vorbim de mănuși, de dezinfectanți pentru tegumente, igienizarea spațiului de lucru, în care era, într-adevăr, un trafic foarte mare, inclusiv al clienților, o limitare în spațiile de lucru, atât cele care sunt niște puncte directe de contact cu clienții, dar incluziv acea zonă nevăzută a Poștei Române, unde sunt foarte mulți oameni care lucrează în centrele de tranzit", a mai spus acesta.
Măsuri implementate rapid
"Au fost niște măsuri pe care a trebuit să le implementăm într-un timp relativ scurt. Nu am avut o perioadă de luni de zile în care să pregătim implementarea acestor măsuri. Ne-am trezit în fața unei situații neprevăzute, în care rapiditatea cu care s-au luat măsurile a fost esențială. Orice tergiversare, orice maânare a luării unor decizii puteau să fie costisitoare pentru sănătatea angajaților noștri", a subliniat Horia Grigorescu.
Mai mult, acesta subliniază importanța unei relaxări responsabile, în care revenirea la normalitate să se producă gradual
"În perioada aceasta a stării de alertă, după perioada stării de urgență, se mediatizează acest mesaj al relaxării, însă relaxarea, cum este unul dintre cuvintele cheie și ale debaterii de azi, trebuie să fie o relaxare responsabilă. Trebuie să intrăm într-o nouă fază de protecție, dar nu trebuie să neglijăm măsurile pe care le-am implementat în toată această perioadă a stării de urgență. Iar eventuala revenire la un flux de lucru normal, trebuie să fie o revenire gladuală.
De aceea, asigurăm în continuare angajaților Poștei Române toate echipamentele de protecție necesare, astfel încât să fie limitat orice risc de transmitere a acestui virus și pentru a proteja, de asemenea, toți clienții noștri", a explicat acesta.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.