Cu toată ambiția proprietarilor și viziunea modernă pe care ei o aveau pentru afacerea lor, lucrurile nu au mers întotdeauna ca pe roate, evoluția fiind la început dificilă și anevoioasă din cauza insuficienței fondurilor de investiție. Cu toatea cestea, în primii opt ani de existență ai brandului, numele Farmacia Ana Maria a supraviețuit în industria farma doar prin capacitatea de vânzare a primei și unicei farmacii cu acest nume din vremea aceea.
Anul 1999 a reprezentat un an de cotitură în istoria Farmaciilor Ana Maria și a rămas în memoria celor implicați ca un an bun datorită deschiderii celui de-al doilea punct de lucru, tot în sectorul 2 al capitalei, dar de data aceasta chiar în incinta magazinului Bucur Obor. Din acel moment de răscruce mai departe, lucrurile au luat o întorsătură pozitivă și, în sfârșit, în inima proprietarilor, dorința de evoluție a luat locul celei de supraviețuire.
De succesul celor două farmacii s-au bucurat în continuare în mod special clienții acestora. Cu noi perspective de viitor, așa cum relatează și Marian Petcu, Administratorul brandului, principalul obiectiv al afacerii a devenit analiza și satisfacerea nevoilor pacienților.
Prin ce diferă Farmacia Ana Maria de alte farmacii românești?
În prezent, lanțul de Farmacii Ana Maria este format dintr-un număr de 28 de farmacii situate în zone accesibile pentru pacienți. 22 din acestea sunt deschise în municipiul București, 5 se află în diferite zone ale județului Ilfov și una există în județul Dâmbovița.
Dacă ar fi să descriem Farmacia Ana Maria în doar câteva cuvinte, am putea spune despre ea că este o farmacie dedicată întregii familii. Aici se comercializează o gamă largă de medicamente, dispozitive medicale și suplimente alimentare, dar și diferite produse pentru copii, bunuri de îngrijire personală și produse dermato-cosmetice cu un raport calitate / preț remarcabil. Cu alte cuvinte, Farmacia Ana Maria este genul de farmacie unde mergi la sigur când ai nevoie de un anumit produs, deoarece ai garanția că ceea ce cauți se găsește aici.
Pentru a oferi servicii cât mai complete, la ora actual lanțul de Farmacii Ana Maria face parte dintr-un grup în a cărui componență intră și compania de distribuție de medicamente S.C. FARMACEUTICA ANA MARIA S.R.L.,un brand propriu de produse cosmetice și suplimente alimentare ADYA GREEN PHARMA, o optică medicala OPTICA ANA - MARIA, dar și primul magazin de parfumuri Le Matou Jacques.
Un proiect destul de ambițios și totodată neobișnuit pentru o farmacie, Optica Ana Maria, deschisă în sectorul 3 al Bucureștiului, s-a bucurat încă de la înființare de un feedback pozitiv din partea pacienților săi, deja familiarizați cu serviciile de înaltă calitate oferite de lanțul de farmacii, aceștia și-au pus toată încrederea în serviciile de determinări ale dioptriei, corecție prin utilizarea lentilelor de contact și examenelor medicale, fără a pleca vreodată dezamăgiți.
Iar toate realizările de până acum sunt doar începutul unui plan complex de extindere a cărui evoluție suntem nerăbdători s-o urmărim pe viitor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.