Angajări la Parlament. Se caută un medic care să monitorizeze starea de sănătate a deputaților

Adisa Codruț |
Data publicării:
Medic
Medic

Un medic va fi angajat la Camera Deputaților pe perioada stării de alertă. Mai mult, angajații Camerei Deputaților vor primi măști de protecție

 

Decizia apare într-un memorandum aprobat miercuri de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor care cuprinde măsurile pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 ce vor fi luate în instituţie, în perioada stării de alertă, potrivit Agerpres. 

"Desfăşurarea activităţii de relaţii cu publicul pentru persoanele fizice se va desfăşura, cu precădere, prin mijloace telefonice sau prin corespondenţă poştală electronică. Rămâne suspendată în continuare vizitarea Palatului Parlamentului, precum şi organizarea evenimentelor cu contract comercial din cadrul Centrului Internaţional de Conferinţe. La intrările în Camera Deputaţilor, pe ecranele de signalistică şi pe site-ul instituţiei se vor afişa regulile de conduită obligatorie pentru angajaţi şi pentru persoanele care intră în sediu cu privire la prevenirea îmbolnăvirii cu noul coronavirus. La intrarea în instituţie se vor distribui măşti de protecţie tuturor angajaţilor, pe baza legitimaţiei de serviciu şi a semnăturii de primire", se mai arată în document.

 

Direcţia generală de resurse umane şi salarizare a Camerei Deputaților va căuta un medic pentru perioada stării de alertă. Acesta se va ocupa de consiliere de specialitate, evaluarea riscurilor specifice şi monitorizarea stării de sănătate a angajaţilor, astfel încât aceştia "să poată beneficia de măsurile preventive profilactice care au fost prevăzute la nivel naţional".

Reorganizare la Camera Deputaților

"Zona pentru mass media situată la P1 va fi reorganizată prin distanţarea scaunelor la distanţa minimă de 1,5 metri, crearea de culoare dedicate şi prin utilizarea unui unic broadcaster. La locurile de fumat se va evita formarea unor grupuri mai mari de 3 persoane, cu respectarea distanţării sociale legale. Personalul Direcţiei Afaceri Interne va asigura triajul observaţional tuturor persoanelor care intră în sediul Camerei Deputaţilor prin verificarea temperaturii şi, în măsura în care va dispune de mijloacele necesare, va asigura triajul observaţional pe parcursul programului de lucru", se arată în document.

Personalul Direcţiei Afaceri Interne va interzice accesul în sediul Camerei persoanelor care prezintă simptome de infectare cu noul coronavirus, iar pentru persoanele a căror temperatură corporală depăşeşte 37,3 grade Celsius va recomanda aclimatizarea, prin repaos pentru aproximativ 10-15 minute, după care va relua procedura de verificare a temperaturii. Dacă se va constata menţinerea temperaturii iniţiale, va informa deîndată cabinetul medical şi medicul de medicina muncii, mai menţionează acest document.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2024 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel